نشت پروتئین به معنی آنچه برای بیمار نارسایی کلیه و چگونه آن را درمان
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نشت پروتئین به معنی آنچه برای بیمار نارسایی کلیه و چگونه آن را درمان

مشخص شده است که نارسایی کلیه می تواند بسیاری از علائم القاء و نشت پروتئین یکی از شایع ترین است، آن را می تواند زندگی بیمار را تا حد زیادی تحت تاثیر قرار دهد. بدون کنترل خوب، این علائم نیز باعث آسیب به کلیه ها می شود، موجب دور باطل.

نشت پروتئین یعنی چه بیمار نارسایی کلیه؟

شما می دانید یکی از تابع اصلی پروتئین در خون است برای تثبیت فشار وجود دارد، امکان آب در خون باقی بماند. اگر پروتئین از دست داده، فشار را کاهش می دهد، و آب را از خون منحرف اما فضای بین بافتی را وارد کنید، باعث تورم. خیلی پروتئین زیادی از از خون از دست داده به ناچار ضخیم شدن چگالی خون، و این خطر بالقوه برای ترومبوز کمک می کند.

در همین حال، نشت پروتئین نشان دهنده آسیب به غشای فیلتراسیون کلیه. بیش از حد پروتئین فشار از طریق غشاء را به کاهش عملکرد کلیه با سرعت نسبتا بالا سرعت بخشیدن به. در واقع بسیاری از بیماری کلیوی می تواند با سرعت پایدار توسعه، و از طریق درمان مناسب، می تواند بهبود خوب است. فقط به خاطر اینکه از عوامل حاد، ما از دست دادن مقدار زیادی از فرصت درمان و پیشرفت بیماری به نارسایی کلیه در نهایت.

چگونه برای درمان نشت پروتئین در نارسایی کلیه؟

در واقع، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy یک درمان موثر نارسایی کلیه است، هدف از این درمان این است برای درمان بیماری به طور کامل، به طوری که علائمی مانند نشت پروتئین خواهد شد به تدریج رها، و نگه داشتن اورمی به دور از زندگی.

اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد میکرو چینی پزشکی Osmotherpay و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نارسایی کلیه، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا پیام زیر را ترک، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: